شهــــــــــــــــــــــــرفرنــــــــــــــــــــــگ

شهــــــــــــــــــــــــرفرنــــــــــــــــــــــگ
مطالب گوناگون از همه چيز واز همه جا در شهر فرنگ... 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زمزمه های عاشقانه و آدرس bahar2312.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 
ای پیج تو بهترین سر آغاز بی “وی پی ان” فیس بوک کی کنم باز؟ ای پست تو مونس روانم جز “لایک” تو نیست در توانم هم پست های نانموده دانی هم “کامنت” نا نوشته خوانی از این انتظار رهاییم ده با “لایک” خود آشناییی ام ده…!!!
@@@@@@@@@@@@@@@
دانشجوی عزیز،
وقتی که شما سر کلاس اس ام اس میفرستی من کاملا متوجه میشم، چون هیچ احمقی به خشتک خودش زل نمیزنه در حالی که لبخند روی لباشه  .............. دوستدار تو، استاد
@@@@@@@@@@@@@@@
عروس وارد مجلس عروسی میشه مادرشوهرمیگه : صلی الله محمد دشمن جونم امد .
عروس میگه : عقرب زیرقالی خواستی پسرنیاری!!!
@@@@@@@@@@@@@@@
ای خدا “ویندوز” دل را باز کن یک “پرینت” از رحـمتت آغاز کـن “آپشن” غــم را خدایا مــکن فایل اشکم را خـدایا “ران” مکن نام تو “پسوورد” درهای بهشت آدرس “ایمیل” سایت سرنوشت ای خدا حــرف دلم با کی زنم “هلپ” میخواهم که “اف ۱″ مــیزنم
@@@@@@@@@@@@@@@
اگر آن ترک شیرازی به دست آرد دل ما را به خال هندویش بخشم بلیت آنتالیا را بَـرَم وی را به ترکیه به خرج حضرت حافظ که مجانی ببیند وی هی آنجاهای زیبا را کنار ساحلش دارد درخت نخل دریایی به طوری که فراموشش کنی از بیخ دریا را درخت نخل دریایی، چه چشم انداز زیبایی! چه چشم انداز زیبایی؟! خودت حل کن معما را(!)
@@@@@@@@@@@@@@@
خلاصه اخبار صدا و سیما :
عراق: نا امنی + بمب گذاری
افغانستان: نارضایتی مردم از سربازان آمریکایی
عربستان: توطئه
تونس، مصر، یمن: بیداری اسلامی
اروپا: رکود + فقر + گرسنگی
سوریه: حمایت قاطع مردم از بشار اسد
آمریکا: خشونت + فلاکت + فساد
ونزوئلا: رضایت مردم از هوگوچاوز
ایران: شکوفایی + فن آوری +  مانور جنگی
@@@@@@@@@@@@@@@
اهل تهرانم پیشه‌ام شوفریست گاه‌گاهی می‌روم جایی سوی دوری دور دور آنجایی که شهر پیداست پیکانی دارم بهتر از هر ماشین رفته بودم سر خط دو سه تایی مسافر بزنم روزگارم بد نیست و حقوقم سر ماه راست در جیب صاحبخانه است بچه‌ام بی‌تاب است و شبی در خواب دید که من بنزی دارم مشکی الگانس ناگهان از خواب پرید با نگاهی نگران گفت به من پشت صد بار گذشتن تاکسی‌ها خواهم مرد پدری دارم بهتر از مادر من پدرم شوفر بود آن زمان گاری بود و باغی پر عطر یونجه پشت تهران شهری است که زمینی دارم که ندارد آبی به سراغ من اگر می‌آیید
@@@@@@@@@@@@@@@
یادش بخیر ما بچه بودیم ، واسه پوشکمون یه دستمال کهنه ای ، لنگ ماشینی چیزی پیدا میکردن ، میذاشتن لای پامون بقچه میکردن تا یه هفته بعد بازش کنن !
الان پوشک زدن واسه بچه با خروجی هوا از هردو طرف ، ۸ لایه محافظ ، ویتامینه ، همراه با عصاره مالت ، ۱۲ ایربگ ، کروز کنترل ، سنسور عقب ، تهویه مطبوع ، با ال سی دی و  خلاصه فول آپشن دیگه !!! از ال سی دی هم توشو نشون میده دیگه لازم نیست ره به ره بازش کنن
طرح آمارگیری خانوار:
مامور آمارگیری -شما چند تا بچه دارین؟
بابام -دو تا
مامور آمارگیری -ولی توشناسنامه که نوشته سه تا
بابام -اونو میگی؟دکورخونست.فقط وقتهایی که اینترنت قطع میشه میره بیرون یه دوری میزنه!... :| :| :|
@@@@@@@@@@@@@@@
سره میزه شام گوشیم زنگ خورد اومدم بیزی کنم اشتباهی زدم رو بلند گو
دوست پسرم: ســــــــــــلام عزیزم
مامانم : ای کوفت ور پریده
بابام : معلومه چرا شوهر نمی کنی قرتی من 30 سال با مامانت زندگی کردم
یه بار از این سلاما نکردم!!!!
خواهر بزرگم : جـووووون داداش ماداش نداره؟
@@@@@@@@@@@@@@@
خواهرم با ماشینِ مامانم تصادف کرده اومده خونه به من میگه :مهدى کمکم کن !!!!!!
من تصادف کردم با ماشین !!!
به مامان بگم ماشین دستِ تو بود ؟
فقط جون بابا حرفى نزنیا ؟؟؟
گفتم : باشه !!
من رفتم بیرون شب اومدم خونه مامانم میگه :
خاک تو سرِ شُل مغزِ فلجت کنن با این رانندگیت احمق !!!
بابام میگه : آقاىِ شوماخر ! ریدى که با این رانندگیت ؟؟؟؟
خواهرم هم با خونسردىِ تمام و در کمال آرامش میگه :
من نمیدونم به این اوسگل کى گواهینامه داده !
تو باید برى پشت ماشین لباس شویى بشینى بابا !!!
هنوز زوده واست رانندگى کوچولو !!!
تو برو تو پلى استیشنِ ت ماشین سوارى کن !!!
داداش کوچیکم هم میگه :
اوســـــــــــــگل !!! شنیدم رفتى قاطى باقالیا !!!
من : :|OOO
@@@@@@@@@@@@@@@
به غضنفر میگن : کسی تو کره ماه زندگی میکنه ؟ میگه : آره دیگه، مگه نمی بینی هر شب لامپش روشنه!!
@@@@@@@@@@@@@@@
غضنفر می خواسته شیر داغ بخورد زیر پای گاوه آتیش روشن میکنه!!
@@@@@@@@@@@@@@@
غضنفر توی جبهه بیسیم چی بوده زنگ میزنه میگه : آقا ۵ تا عراقی دستگیر کردم بیاید ببرید میگن خودت بیار …. میگه نه شما بیاین اینا نمیذارن من بیام!
@@@@@@@@@@@@@@@
غضنفر می ره ماشینش رو بیمه کنه، آقاهه بهش می گه: خدا کنه هیچ وقت از این بیمه استفاده نکنی. غضنفر میگه: الهی تو هم از این پول خیر نبینی...!
@@@@@@@@@@@@@@@
ورژن جدید : همیشه پشت سر هر مرد موفق، زنی است که . . . انگشت به دهان مانده !
@@@@@@@@@@@@@@@
غضنفر میره بنگاه.. میگن یه خونه داریم کنار راه آهنه صدا زیاده ولی بعد از 1 هفته عادت میکنی . میگه: اشکال نداره این 1 هفته رو میرم خونه دادشم!
@@@@@@@@@@@@@@@
غضنفر میخواسته مین خنثی کنه، گوشاش رو میگیره پاش رو میذاره رو مین!!
@@@@@@@@@@@@@@@
دعاهای بنزینی: ۱- بنزین به قبرت بباره! ۲- التماس بنزین ۳- دست به هر چی می زنی بنزین شه! ۴- خدا بنزینت بده. سه لیتر در دنیا، صد لیتر در آخرت!
@@@@@@@@@@@@@@@
دیــکتــاتــور کیــست؟ دیــکتــاتــور اون بچّه ی دو سالـــست که بیست نــفــر مجبورند به خاطــر اون کــارتون نــگاه کنــنــد.
@@@@@@@@@@@@@@@
یکی از ترسناک ترین جملات دوران مدرسه ،این بود که : "یه برگه از کیفتون بیارید بیرون"
@@@@@@@@@@@@@@@
مامانم قراره هفتهٔ دیگه شکمش رو عمل زیبایی‌ کنه اومده میگه این شکمو میبینی‌ دیگه نمیبینی!
@@@@@@@@@@@@@@@
یه روز از مدرسه ی داداشم زنگیدن که بیاید پسرتونو دبیرش از کلاس انداخته بیرون مامانم که رفت وقتی اومد ازش ماجرارو پرسیدم که چه دسته گلی به اب داده تعریف کرد: یکی از دبیرها سر کلاس از بچه ها میپرسه :یه معما!! اون چیه که اولش منم دومش شمایید آخرشم یکی از اعضای بدن ...داداشه حاضر جواب منم گفته : گاو گل زبون " :-|
@@@@@@@@@@@@@@@
قاضی : شما متهم هستید که مادر زن تونو با چکش یه قتل رسوندید... یکی از حضار : نامرد ... کثافت .. -شما متهم هستید که همسرتونو هم با چکش یه قتل رسوندید.. -نامرد ... کثافت .. قاضی : شما کی هستی که اینقدر فحش میدی ؟ -قربان من همسایشون هستم . این نامرد 2 ساله که من ازش چکش میخوام میگه ندارم !!!
@@@@@@@@@@@@@@@
بچه که بودم از دیوار افتادم و تو بیهوشی مامانم تنفس دهان به دهان داد منو حالا بعد گذشت 17 سال از این داستان دور هم داشتیم ماهواره نگاه میکردم یهو دختره و پسره شروع کردن به ماچو بوسه داداشم گفت یکی کانالو عوض کنه.مامانم میگه نمیخواد مگه چیه ایمان بچه بود همین کارارو کردم تا زنده بمونه چه اشکال داره خوب نگاه کنین یاد بگیرین. مامان روشن فکره من دارم!!
@@@@@@@@@@@@@@@
تلویزیون داره مستند میمون هارو نشون میده، میمونه میره از یکی دیگه از میمون ها یه سنگ خاص رو قرض میگیره که بتونه گردوش رو بشکونه، بابام صدام کرده میگه بدو بیا ببین نصف تو قد داره چقدر باهوش و با فرهنگه !!!
@@@@@@@@@@@@@@@
بچه: مامان اون چیه که از الاغ اویزانه؟ دیروز از عمه پرسیدم گفت چیزی نیست.
مامان: اون واسه عمه ات چیزی نیست...
@@@@@@@@@@@@@@@
 
بزرگترین گناه؟ شوهر نداشتن / بزرگترین تفریح؟ شوهر سرکار گذاشتن / بزرگترین جهاد؟ شوهر کشتن / بزرگترین کار؟ شوهر تربیت کردن / بزرگترین شگفتی؟ شوهرعاقل دیدن / بزرگترین آرزو؟ داشتن مردی به اسم شوهر!!!!
@@@@@@@@@@@@@@@
دفترچه تلفن غضنفر  :
اباس
اغسر
بنام
تویز روغن
... ... ... حسنلی ترشى
رزا
رمز کارد یارانه
زرا
سد جواد
عززد
فراد دایی
حسن عمه شى
کلثوم خاله سره
کومیل
مندلی
میدی
ناسر عمه زا
نقی خطه سابت
نقی ایرانسل
ممد کار درست

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 4 اسفند 1390برچسب:, ] [ 13:0 ] [ بهار ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 47
بازدید هفته : 73
بازدید ماه : 71
بازدید کل : 257412
تعداد مطالب : 172
تعداد نظرات : 202
تعداد آنلاین : 1



كد تقويم

ابزار مبدل تاريخ ها


Create your flash banner online in 5 step Create your flash banner online in 5 step

لینک های خود را طلایی کنید!