شهــــــــــــــــــــــــرفرنــــــــــــــــــــــگ

شهــــــــــــــــــــــــرفرنــــــــــــــــــــــگ
مطالب گوناگون از همه چيز واز همه جا در شهر فرنگ... 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زمزمه های عاشقانه و آدرس bahar2312.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






تـو چـه ميداني

از حـالُ روز ڪـَسي ڪـﮧ

ديگــر هيــچ نـِگاهي

دِلــَش را نميلَرزانــَد ...






میدانمـ روزیــــــ تو میـ آییــــــــ

بهـ امید آمدنتـــــــــــ ـهر روز

در شهــــــــــر سرگردانمــــــ .....





قلبی که به یک لحظه دو صد عشق پذیرد

باید که چنین قلبی ز اندوه بمیرد

بی عشق و محبت نتوان زیست ولیکن

یک قلب چگونه دو محبت بپذیرد؟!؟!؟!؟!؟





تنها گرگها نیستند که لباس میش می پوشند

گاهی پرستوها هم لباس مرغ عشق برتن می کنند..

عاشق که شدی کوچ میکنند!!





بی خوابی شب هایم را به چه تعبیر کنم

که شب آرامش نگاه تو را

برایم زمزمه می کند.

آرام بخواب که من بی قرارم،

بیدارم

تا تو آرام بخوابی.


 



این روزها

آب وهوای دلم آنقدر بارانی ست

که رخت های دلتنگیم را

فرصتی برای

خشک شدن نیست






تمام درد من این است
.
.
.
یک نفر در زندگی من هست
.
.
.
که نیست






جلوتر نیا!

خاکستر می شوی.

اینجا دلی را سوزانده اند...







دیروز که فریاد زدی دوست دارم گفتم... نشنیدم لطفا بلندتر!!!

امروز که اروم گفتی دیگه دوست ندارم گفتم... هیس چرا داد مینزنی؟؟؟!!




دلتنگی

عین آتش زیر خاکستر است

گاهی فکر میکنی تمام شده

اما یک دفعه
همه ات را آتش میزند . . .

 



نظرات شما عزیزان:

رویا
ساعت17:30---18 ارديبهشت 1391
همیشه نگاهت به آن بالا باشد
تا دلت از آدمهای این پائین نشکند.




نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 17 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 12:7 ] [ بهار ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 588
بازدید کل : 257340
تعداد مطالب : 172
تعداد نظرات : 202
تعداد آنلاین : 1



كد تقويم

ابزار مبدل تاريخ ها


Create your flash banner online in 5 step Create your flash banner online in 5 step

لینک های خود را طلایی کنید!