شهــــــــــــــــــــــــرفرنــــــــــــــــــــــگ

شهــــــــــــــــــــــــرفرنــــــــــــــــــــــگ
مطالب گوناگون از همه چيز واز همه جا در شهر فرنگ... 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زمزمه های عاشقانه و آدرس bahar2312.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 


اون لحظه که گفتی : یکی بهتر از تورو پیدا کردم
یاد اون روزایی افتادم که به ۱۰۰ تا بهتر از تو گفتم من بهترینو دارم  . . .



دود سیگارم را هزاران بار به تو ترجیح می دهم

کم رنگ است ولی دورنگ نیست




اونی که رفت اگه برگرده از دوست داشتن نیست واسه اینه که بهترشو پیدا نکرده!!!

علم بهتر است یا ثروت ؟ باور کن هیچکدام ! فقط ذره ای معرفت




داور قلبم سوت نداره راحت باش ، خطا کن




جای خالیت پر نمیشود دیگر حتی…با خودت!





گذشت آنوقت هایی که مردم همدیگر را دور میزدند ،حالا از روی هم رد می شوند.




روزی که دلم پیش دلت بود گرو
دستان مرا سخت فشردی که نرو
روزی که دلت به دیگری مایل شد
کفشان مرا جفت نمودی که برو…..!!!!!!




خیانت واژه ی تلخی ست ، حقیقتی زهرآگین
فرود دشنه، پی در پی ، بر پیکره ی دوستت دارمها



برای خیانت ، هزار راه هست

اما هیچ کدام به اندازه تظاهر به دوست داشتن کثیف نیست !




را ترکت میکنم ، تا هر سه راحت شویم من ، تو و رقیبم
من از قید تو ، او از قید من و تو از قید خیانت

 

جای قول و قرارهایمان امن است ، زیر پاهای تو !
 
 

جای خالیت پر نمیشود دیگر حتی…با خودت!




تو روزگار رفته ببین چی سهم ما شد از عاشقی تباهی
از زندگی مصیبت
از دوستی شکست و
از سادگی خیانت





نه
تو دروغگو نیستی
من حواسم پرت است!
گفته بودی دوستم داری بی اندازه
خوب که فکر می کنم
تازه می فهمم که “بی اندازه” یعنی چه





اگر روزی دشمن پیداکردی ، بدان در رسیدن به هدفت موفق بودی
اگر روزی تهدیدت کردند ، بدان دربرابرت ناتوانند
اگر روزی خیانت دیدی ، بدان قیمتت بالاست


نظرات شما عزیزان:

عشق زرد
ساعت1:04---18 خرداد 1391
وبلاگت خیلی جالبه اگه خواستی به وبلاگ منم سر بزن

ایمان
ساعت1:09---11 خرداد 1391
تاریخ هیچ وقت حقیقت را فراموش نخواهد کرد ........!!!

خدمات رايانه توحيد---واحد بازرگاني
ساعت18:01---7 خرداد 1391
با سلام خدمت شما وبلاگ نويس محترم
افتتاح سايت خدمات رايانه توحيد را به اطلاع شما دوست عزيز مي رسانيم
جهت بازديد از سايت و ثبت نام در كلاس هاي مجازي و رايگان دوره مهندسي MCITP(مهندسي شبكه) سري به سايت شركت بزنيد . لازم به ذكر است سايت در نسخه آزمايشي خو د به سر مي برد
خدمت به شما افتخار ماست
براي آگاهي از خدمات ما سري به سايت بزنيد
عليرضا كرمي مديريت خدمات رايانه توحيد
هادي يوسفي مديريت واحد بازرگاني
براي تبادل لينك با شما اماده ايم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 7 خرداد 1391برچسب:, ] [ 8:55 ] [ بهار ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 587
بازدید کل : 257339
تعداد مطالب : 172
تعداد نظرات : 202
تعداد آنلاین : 1



كد تقويم

ابزار مبدل تاريخ ها


Create your flash banner online in 5 step Create your flash banner online in 5 step

لینک های خود را طلایی کنید!