شهــــــــــــــــــــــــرفرنــــــــــــــــــــــگ

شهــــــــــــــــــــــــرفرنــــــــــــــــــــــگ
مطالب گوناگون از همه چيز واز همه جا در شهر فرنگ... 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زمزمه های عاشقانه و آدرس bahar2312.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 

 
ای بهار آرزوی نسل فردا،دخترم / ای فروغ عشق از روی تو پیدا، دخترم
چشم وگوش خویش را بگشا کز راه حسد / نشکند آیینه ات را چشم دنیا، دخترم
دست در دست حیا بگذار وکوشش کن مدام / تا نیفتی در راه آزادی از پا، دخترم
کوه غم داری اگر بر دوش دل همچون پدر / دم مزن تا می توانی از دریغا، دخترم

                   با مدارا می شوی آسوده دل،پس کن بنا / پایه رفتار خود را بر مدارا، دخترم

 

 

گروه گل یاس

 

 

من از تو گلبنی بهتر ندیدم  / ز تو باغ گلی خوشتر ندیدم
میان این همه گلهای عالم / گلی خوشبوتر از دختر ندیدم . . .
روز دختر مبارک

 



 



نظرات شما عزیزان:

شاهزاده پارسی
ساعت7:59---10 مهر 1390
درود امروز با مطالب جدید اپم سر بزنید

بهزاد
ساعت23:01---9 مهر 1390
سلام
بازم ممنونم که اومدی
خیلی شرمنده کردی
واقعا منت گذاشتی
روی مارو سیاه کردی
ممنونم که اومدیییییییییییییییییییییی


حامی
ساعت10:17---9 مهر 1390
من که گفتم از دلت خبر ندارم.
توگفتی میرم و تنهات میذارم.
دلم از روزی که رفتی بیقراره.
عزیزم طاقت دوریت و ندارم.
چرا با خاطره ها تنهام گذاشتی.
شایدم دروغ بودن دوسم نداشتی.
غم و غصه تودلم موندگاره.
میدونم که گریه هام فایده نداره.
دل بی قراره طاقت دوری نداره.
میخوام ببینم گل نازم و دوباره.
خدا خدایا دل من اروم نداره.
خدا خدایا دل من یه بی قراره.
بیا برگرد بی تو تنهام.
سر خاکت اومدم گریه نکردم.
اخه باورم نمیشد خاکت کردن.
نمیدونی که گلم چه حالی داشتم.
پیرهن سیاهم و تنم میکردم.
ٌٌٌٌٌ>>>ًًًًًً>>>حــــــــــــا مــــــــــــــــــدـ
وبلاگ قشنگی داری وقت کردی 1 سر به ما فقیر فقرا بزن مرسی


بهزاد
ساعت23:24---7 مهر 1390
سلام
ممنونم که اومدی
من هم لینکتان کردم
خیلی مطلباتان زیبا است


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 7 مهر 1390برچسب:روز دختر,پيام تبريك, ] [ 10:27 ] [ بهار ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 119
بازدید دیروز : 57
بازدید هفته : 225
بازدید ماه : 223
بازدید کل : 257564
تعداد مطالب : 172
تعداد نظرات : 202
تعداد آنلاین : 1



كد تقويم

ابزار مبدل تاريخ ها


Create your flash banner online in 5 step Create your flash banner online in 5 step

لینک های خود را طلایی کنید!